ΓΕΝΕΘΛΙΑ!!!!!!

1.10.2012

Σαν σήμερα πριν 6 χρόνια γεννήθηκε ένα κοριτσάκι πολύ γλυκό και μικροσκοπικό.
Αυτή λοιπόν είναι η δεύτερη κορούλα μου η σοφία!!!!!!
Σήμερα έχει τα γενέθλιά της το μωράκι μου μεγάλωσε και έγινε ολόκληρη κοπελίτσα.
Το πρωί σηκωθήκαμε με τον άντρα μου και πήγαμε πάνω από το κρεβατάκι της και
της είπαμε ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ!!!!!!!!!!!!!!!
Και η χαρά της δεν λεγόταν της εύχομαι τώρα και εγώ από εδώ
να τα χιλιάσεις μικρό μου αγγελούδι και να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη και να σε
χαιρόμαστε κάθε μέρα.
Είναι μαγικό έχω 4 κουκλάκια και το καθένα είναι διαφορετικό εννοώ,ότι
ποτέ δεν μπορώ να τα ξεχωρίσω,το καθένα είναι μοναδικό.































ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ
ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΙΣΕΙΣ ΑΓΓΕΛΕ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




4 σχόλια:

Ελισσάβετ Γεωργιάδη είπε...

Να τα εκατοστήσει η κουκλάρα σου!!!!!
Θα κόψουμε τούρτα το Σάββατο ε; Ετοιμάσου!!!!!
Φιλάκια πολλά στα δυο γλυκά της μαγουλάκια.......
Στα κρυφά δώσε και στη βαφτιστήρα μου ε;

Kalli Kent είπε...

Να τα χιλιάσει! Να είναι πάντα γερή και δυνατή! Είναι πανέμορφη!

Niki είπε...

sas eyxaristoooooooo poly

Christina Panetsou είπε...

Πολύχρονη!!!Να την χαίρεστε!!!

Δημοσίευση σχολίου